ØK B2C-SALGET MED EN FLEKSIBEL BETALINGSLØSNNG

ViaBill øker kundens lyst til å kjøpe

Fleksibilitet forbedrer kundens handleopplevelse og øker handlekurvstørrelsen med 32,7 %

Vil du finne ut med om hvordan ViaBill gir kunden større fleksibilitet?

Fyll ut dette skjemaet hvis du vil at ViaBill skal ta kontakt med deg

Angi et gyldig navn
Skriv inn en gyldig nettadresse
+47 Mobilnummer mangler
Du er nå registrert
Noe gikk galt – prøv på nytt!

Personvernpolicy. Du kan også sende en e-post til info@viabill.com eller ringe oss på +45 88 826 826.

Øk fortjenesten med en fleksibel betalingsløsning

Den rette betalingsløsningen som tilpasser seg kundens behov og forventninger er nøkkelen til økt e-handel.

Dette omfatter å tilby kunder som ikke er i stand til, eller ikke vil betale hele bestillingen i forkant, en attraktiv betalingsmetode.

ViaBill er den enkle og fleksible løsningen for slike kunder – og for bedrifter som ønsker økt fortjeneste.

Gi kundene muligheten til å utsette betalingen og dele den opp i avdrag, ved å tilby et attraktivt og sikkert alternativ til mer tradisjonelle betalingsmetoder. Den ideelle måten å øke konversjonrate og handlekurvstørrelse på.

Stylepit

“Vi opplever ikke bare et økt antall kunder takket være ViaBill, men kunder som velger å betale mer ViaBill kjøper flere varer – og handler oftere – enn andre kunder. De kjøper til og med flere produkter til full pris og returnerer færre bestillinger.”
– Bjørn Brok, Digital Manager, Stylepit

Coolshop konverterer kunder med ViaBill

Det er få som ikke er enige i at utsjekkingen er et avgjørende trinn for kundene. Likevel har ikke alle har innsett at mulighetene knyttet til det å tilby flere ulike betalingsløsninger som møter kundenes ønsker og økonomi.

Ved å implementere en attraktiv betalingsløsning spesifikt for det økende antallet kunder som foretrekker å utsette eller dele opp betalingen, tiltrekker du enkelt nye kunder.

Øk konversjonsraten i tillegg til handlekurvstørrelsen med ViaBill ved å tilby kundene fleksibilitet, komfort og frihet i online-shoppingen, med mindre mas. En tilnærming som skaper store verdier for Coolshop.

Coolshop

“Sammen med andre initiativer, har ViaBill hjulpet oss med å øke antall nye kunder betraktelig, fra 13 000 ViaBill-transaksjoner i 2016 til 25 000 i 2017. For oss har ViaBill betydelige fordeler sammenlignet med andre betalingsmetoder på markedet grunnet fleksibiliteten knyttet til den avdragsbaserte løsningen. Prosessen er gjennomsiktig og lettforståelig for kundene, noe som fjerner eventuelle tvil de måtte ha.”
– Karsten Thomsen, IT Manager, Coolshop

For nettbutikker

Bedrifter som bruker ViaBill